ZHENGZHOU TOPPU INDUSTRY CO., LTD

lista_5

Quante petre pò rompe una tonna di macerie ?

Di solitu, u rendiment di rubble processatu in petre hè di circa 80-90%, vale à dì, una tonna di rubble pò rompe 0,8-0,9 tunnellate di petri, perchè e caratteristiche di rubble in diverse regioni sò diffirenti, cum'è: viscosità, cuntenutu di polvera. A quantità, umidità, etc., se u cuntenutu di terra è impurità hè più, u rendiment serà più bassu.
Inoltre, rubble hà da passà per parechji ligami durante u prucessu di esse trasfurmatu in petre, è ci sò parechje machini implicati, cum'è crushers, feeders, conveyors, etc., è un certu percentinu di rubble serà pruduttu in u prucessu di esse trasfurmatu in pietre.A polvere di petra, è a trasfurmazioni in petre di diverse dimensioni di particella è forme richiede diverse prucessi.Quante petre ponu esse rotte da una tonna di rubble dipende da i bisogni attuali di i clienti, i prucessi di produzzione, etc. per decide!
Ancu s'ellu ùn hè micca sicuru quante petre ponu esse rotte da una tonna di rubble, se pudete pagà più attente à a selezzione di l'equipaggiu di triturazione currispundenti, serà sicuramente più benefica per migliurà l'efficienza generale di triturazione!Attualmente, ci sò parechji tipi di trituratori di rubble in u mercatu.Chì equipamentu hè megliu di sceglie?Comu cumunimenti usati sò jaw crusher, impact crusher, crusher mobile, etc. Quì sò dui suluzioni per i clienti à sceglie è riferimentu.

Schema 1: Alimentatore + Frantoio a mandibola + Frantoio a percussione + Schermo vibrante + Trasportatore
Dimensione di particella di l'alimentazione: ≤1200mm
Capacità di pruduzzione: 50-1000t/h
Frà elli, u trituratore di mandibula hè utilizatu cum'è trituratore di testa, è u trituratore di contraattaccu hè utilizatu per a triturazione fine ausiliaria.Se a petra ruvida in a manu di u cliente hè qualchì roccia dura, cum'è granitu, marmaru, etc., hè cunsigliatu di rimpiazzà u crusher di contraattaccu cù un crusher cone, ancu s'ellu pò esse sfracicatu.L'effettu hè incomparabile à u contraattaccu, ma a resistenza à l'usura di u trituratore di cune hè alta, è a pruduzzioni hè più stabile è affidabile!
Opzione 2: Crusher mobile di rubble
Dimensione di particella di l'alimentazione: ≤800mm
Capacità di pruduzzione: 40-650t/h
Differenti da u schema 1, sta cunfigurazione hè flexible in u muvimentu è cunvene in transizione, chì pò riduce assai u trasportu di materiali di petra, è ancu in viaghju, stop-and-operate, soprattuttu adattatu per a produzzione di ghiaia in stretti è cumplessi. zone!


Tempu di pubblicazione: 17-10-2022